Poszukujemy chętnych do pracy przy budowaniu monitoringu wideo, alarmów, systemów kontroli dostępu, sygnalizacji pożarowej oraz innych niskonapięciowych.
Wymagania:
• umiejętność czytania dokumentacji technicznych,
• wykształcenie preferowane o kierunku elektrotechnicznym, elektrycznym, elektronicznym,
• doświadczenie w serwisowaniu systemów alarmowych, p/pożarowych, telewizji przemysłowej,
• znajomość podstaw elektrotechniki, elektroniki,
• znajomość podstaw sieci LAN,
• prawo jazdy kat. B,
• dyspozycyjność,
• niekaralność,
• dyspozycyjność, gotowość na delegacje,
• dokładność i rzetelność,
• zaangażowanie w wykonywane projekty,
• kreatywność podczas prac i planowania,
• umiejętność pracy w zespole
• aktualne uprawnienia SEP.
Oferujemy:
• Praca w wyborowym towarzystwie.
• Możliwość rozwoju zawodowego;
• Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
• Stabilne zatrudnienie z systemem motywacyjnym.
Ponadto, oferujemy możliwość przyuczenia młodych ambitnych techników posiadających chęć zdobywania wiedzy.
Jeżeli jesteś ambitny, umiesz posługiwać się elektronarzędziami i chcesz zdobyć wiedzę, umiejętności w zakresie systemów zabezpieczeń skontaktuj się z nami.
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt i przesłanie swojego CV oraz zawarcie w nim i podpisanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”